Hemavan Student Ski 2024!

God dag, mina damer och herrar. Kaikkien odottama Hemavan Student Ski tulee jälleen.Hemavanin reissu sijoittuukin ajankohdalle24.01.2024 – 28.01.2024 Hemavan on Keminmaan korkeudella sijaitseva laskettelukeskus,jossa korkeuseroa on 665 m ja hissejä 9 ! Hemavan Student Ski on yksi YKHS perinteisistä laskureissuista ja reissuun lähdetään 118 iloisen osallistujan voimin.Paikat menevät nopeaa, joten kannattaa olla hereillä! Paikanpäälle kokoontuu […]

Hemavan Student Ski 2024! Read More »

Alppireissu 2024!

Ai mitä mä mieluiten tekisin? No tällä hetkellä mä oisin mieluiten Alpeilla laskettelemassa. Se on varma se. YKHS Suuntaa hiihtolomalla 02.03.2024 – 09.03.2024 legendaariselle alppimatkalle. Tänä vuonna kohteeksi valikoitui Italian Cervinia aivan Matterhornin kupeessa.Cervinian rinteet ovat pääosin yli 2 500 metrin korkeudessa, mikä lisää lumivarmuutta. Cervinian hissit muodostavat yhdessä Sveitsin puolen Zermattin kanssa valtavan hiihtokokonaisuuden

Alppireissu 2024! Read More »

Kauden avajaiset Rukalla 16-19.11.2023

🔥🔥🔥Mitäs mitäs? No sitä vain, että myös YKHS nähdään tänä vuonna Rukan Ensilumilla 16.11.-19.11. yhdessä sisarseurojemme kanssa ympäri suomea. Tunturi on tuolloin pakattu täyteen opiskelijasäpinää sekä vauhdikasta menoa. Elikkäs lue postaus loppuun asti, kerää kaverisi ja pakkaa skimbauskamat mukaan, sillä näitä karkeloita et halua jättää väliin!👀 🏠Reissuun kuuluu majoitus RukaSuitesissa, kahden päivän hissiliput, kuljetus Rukalle

Kauden avajaiset Rukalla 16-19.11.2023 Read More »

LuTu-ilta 2023

Tervehdys laskukansa!  YKHS järjestää lumiturvallisuusillan yhteistyössä LäSki:n kanssa Walhallassa 18.1.2023 klo 17. Lippujen myynti alkaa 04.01.2023 klo 14 Kide apissa. Lumiturvallisuudesta meille saapuu kertomaan suomalaisen vapaalaskun uranuurtaja, legenda Ape Majava! Ape kertoo, mitä tulee ottaa huomioon liikkuessa takamaastossa, miten takamaastossa liikutaan turvallisesti sekä milloin sinne kannattaa mennä ja mistä parasta putikkaa kannattaa etsiä. Paikalle tulee

LuTu-ilta 2023 Read More »

Hemavan Student Ski 25.-29.1.2023

YKHS ry aloittaa laskuntäyteisen vuotensa jälleen kerran Hemavan Student Ski:ssä 25.-29.1.2023!(If you are interested and want the information in English, please contact me nea.hakola@ykhs.fi) Hemavan on noin Keminmaan korkeudella sijaitseva laskettelukeskus, jossa korkeuseroa on 665m ja hissejä 9! Järjestämme yhtenä päivänä mahdollisuuden käydä myös viereisellä mättäällä eli Tärnabyssä. 25.-29.1. Hemavanille kokoontuu yli tuhat opiskelijaa Norjasta, Ruotsista

Hemavan Student Ski 25.-29.1.2023 Read More »

Alppireissu 2023!

**In english below Aurinko paistaa aina alpeilla, näillä keleillä ei paljon kalpeilla! YKHS suuntaa perinteiselle alppireissulle Italian Canazeihin hiihtolomaviikolla 4.3.2023 – 11.3.2023. Canazeista löytyy kaikentasoisille laskijoille kuin affeilijoillekin tekemistä. Canazein kylä sijaitsee Dolomiiteilla 1400 metrin korkeudessa ympäröivien huippujen noustessa aina 2900 metrin korkeuteen. Laskettavaa näiltä rinteiltä löytyy enemmän kuin riittävästi, sillä Canazei on osa Dolomiti

Alppireissu 2023! Read More »

Rukan Ensilumet 2022

IN ENGLISH BELOW Myös YKHS nähdään Rukan Ensilumilla 17.-20.11. yhdessä muiden Suomen opiskelijoiden kanssa. Tunturi on siis tuolloin aivan täynnä säpinää ja menoa. Kerää kaverit kasaan ja kaiva laskukamat valmiiksi, koska kohta mennään!! Tätä reissua et todellakaan halua missata. Majoitus MastonAitiossa, kahden päivän hissiliput, kuljetus Rukalle ja takaisin sekä mahtavat before/during/after-meisingit kustantaa vain 199€! Lähtö Rukalle 17.11.

Rukan Ensilumet 2022 Read More »

Alppireissu 2022 tulee!

Aurinko paistaa aina alpeilla, näillä keleillä ei paljon kalpeilla!! YKHS suuntaa perinteiselle alppireissulle itävallan Bad Gastainiin hiihtolomaviikolla 5.3.2022-12.3.2022 ja kohteenamme on tällä kertaa Itävallan Bad Gastein, josta löytyy kaikentasoisille laskijoille kuin affeilijoillekin tekemistä. Bad Gasteinin kylä sijaitsee 1100 metrin korkeudessa ympäröivien huippujen noustessa aina 2700 metrin korkeuteen! Laskettavaa taas löytyy jopa 210 kilometriä! HOX! Aikaisemmista

Alppireissu 2022 tulee! Read More »